Re: Drukarki jeszcze raz...

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 16:34:06 MET DST

"Andrzej Chojnacki" <alf_at_polbox.pl> wrote:

> Chyba powiniennes zwrocic uwage na to, czy glowica jest stala, tzn. jest
> czescia drukarki czy pojemnika z tuszem. Nie wiem jak to jest rozwiazane
> w tym modelu, ale Stylusa 800 musialem wyrzucic z powodu zaschniecia
> atramentu w glowicy. Koszt wymiany glowicy byl porownywalny z nowym=20
> modelem konkurencji. Mam teraz HP 600 i sobie chwale, a gdyby zaschnelo
> zmieniam zasobnik i juz.
> Z drugiej strony jezeli drukujesz z programow DOSowych, to epson jest
> standartem i niektore moga nie obslugiwac HP600, ktora ma troche inne
> kody niz np. popularna HP540.

Z DOSem nie powinno byc problemow - HP do plujek pakuje PCL chyba 3, to samo co
w starszych laserach, tak ze jak programik dosowy ma HP deskjet xxx albo
laserjet xx to spokojnie da sobie rade z plujka. A prawie kazdy przyzwoity
program dosowy ma driver do jakiejs drukarki HP.
U mnie HP deskjet 320 jak na razie wspolpracuje tak z kazdym programem.

> Z reszta pewnie tyle diagnoz ilu lekarzy :-))

no pewnie ;-)

> Pozdrawiam,

wzajemnie,

--