Re: fax/modem

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 22:42:38 MET DST

10 Oct 1996 10:47:31 GMT, lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
napisal(a):

>Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl) wrote:
>: > Czy mozna wtedy recznie wybierac numer faksu???
>: Wlasciwie tak choc program i tak wybiera numer i musisz zrobic to nim on
>: zacznie kombinowac. Mozliwe, ze istnieja tez inne problemy zwiazane ze
>: zmiana stanu linii w momencie podniesienia sluchawki telefonu. W ogole
>: to raczej wydumany problem. Jesli naprawde chcesz uzywac faxmodemu to
>: wykorzystuj go w calosci: kreci numer + przesyla.
>
>Szczegolnie jak trzeba najpierw powiedziec 'Chce nadac fax' :-(.

A niech Ci będzie, że się przydaje. Trzeba trochę pokombinować z init
string (profiles) i powinno chodzić na każdym. Warunkiem jest
otrzymanie ksišżeczki, w której podano initstring'i i trochę
cierpliwoœci przy próbach. Przyznam, że tego nie robiłem, ale wielu
mieszało więc mogš im trochę zaufać.

>Jarek.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907