Re: fax/modem

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 12:56:00 MET DST

> To tak jakbys przylaczyl do tych zewnetrznych.

Czy wtedy daloby sie wykrecac numer faksu telefonem? Jest to wazne, bo nie
kazdy ma ustawiony faks na odbior, czasem linia jest uzywana tez przez
telefon.

> Nie sadze. Natomiast pomogloby na pewno ustawienie jakiegos ciagu
> inicjacyjnego dla modemu by ignorowal dzwonienie. Tylko nie wiem co to
> mialoby poprawic!
Poprawia znacznie wylaczenie M$ Fax w ogole, zwlaszcza jezeli ktos chce w
ogole uzywac telefonu. Otoz, gdy zaczynam krecic numer i pojawia sie
pierwszy sygnal po wykreceniu, M$ fax automatycznie go odbiera odcinajac
telefon od linii, po czym daje sygnal faksu. Receive Manager z Cheyenne
jakos to ignoruje. Pewnie daloby sie cos przestawic, ale nie chce mi sie
ustawiac programu, ktorego i tak nie mam zamiaru uzywac.
Nie bylo czegos takiego, gdy telefonem podlaczonym w ten sposob byl
Panasonic (inna para kabelkow).
Do czego zmierzam, nie wiem jak to bedzie pod WIN95, ale moga byc numery
wlasnie tego typu.
                                        Mirek