Re: Red Hat ciag dalszy.

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 04:29:13 MET DST

Jaroslaw Tabor wrote:

> Dalej usiluje uruchomic Linux'a Red Hat z SOFTWARE-u.
>
> X-y juz uruchomilem, chociaz na jakies beznadziejnej czestotliwosci odswiezania,
> ale pojawil sie problem z siecia.
> Niby wszystko startuje OK, ja moge sie telnetowac, ftpowac itp. do innych, ale inni do mnie
> nie moga sie dostac. Sprawdzilem hosts.allow, hosts.deny, services itd. ale nie znalazlem
> nic co by wskazywalo na nieprawidlowosci. Moze ktos ma jakas koncepcje ?
> Od siebie do siebie (loopback) tez nie moge sie zalogowac. Jedyne co dziala w sieci w obie
> strony to ping.

A DNS ci działa w pełni poprawnie? Bo to brzmi zupełnie jakby to był
ten problem.
Jeśli chodzi named, a nie jest poprawnie skonfigurowany lub nie
może nawiązać połączenia z bazowymi serwerami nazw to są problemy.
Prawdopodobnie gdy probujesz się telnetować dostajesz connected
i na tym koniec. Spróbuj zabić named i telnetować sie po numerkach.
Jeśli zadziała, to już wiesz w czym problem.
Innych pomysłów na razie nie mam, w razie dalszych problemów daj znać.
Pozdrawiam serdecznie

        Emil

P.S. W takich sprawach raczej polecam pl.comp.sys.pc-unix.linux
     aktywna grupa z dużą ilością ludzi skłonnych do pomocy.