Re: Czemu ceny od miesiaca ida w gore??

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_grot.com.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 20:24:18 MET DST

> : >wlasnie czemu ceny na czesci do sprzetow ida w gore.???
> : bo sie zaczal rok akademicki, i studenci kupuja komputery.
> : Potem zacznie sie przelom roku i ludzie oraz firmy zaczna masowo
> : kupowac komputery, zeby wykorzystac niewykorzystana koncowke mozliwosci
> : odpisu podatku. wtedy ceny skocza jeszcze bardziej. mysle ze styczen
> : i luty zaowocuje utrzymaniem cen. tak ze teraz nie warto kupowac,
> : lepiej dac se na wstrzymanie i poczekac do wakacji kiedy ceny sa
najnizsze.

> Nu tak, wszyscy pójdą za tą radą i się porobi: ceny będą rosły do
> [...]

Handluje sprzetem juz kilka ladnych lat i zawsze pod koniec roku ceny szly
w gore lub sie stablizowaly na stalym poziomie do lutego. W tym roku jest
to tak widoczne bo sie skonczyly kontygenty. Nowych nie ma podpisac kto bo
sie nam rzad zreformowal (jakas reforma centrum) i z tego co wiem nie ma
kto podisac nowych papierow. Jak zwylke panuje straszny balagan.

--
Jarek Glab
Grot s.c.