Re: Jak polaczyc dwa zwykle modemy bezposrednio

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_grot.com.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 20:20:05 MET DST

> Niekoniecznie. Moj stary MultiTech ma sliczna zworke opisana
> Off - dial-up line operation
> On - leased line operation.
> Nie probowalem tego, bo nie mam drugiego takiego modemu, ale sadze
> ze by dzialalo.

Jest to typowy przypadek modemu na linie dzierzawione. Nikt przeciez nie
powiedzial ze modem na linie dzierzawionoe nie moze byc normalnym modemm
dial-up. Najlepszy przykjlad US-Robotics (nie wszystkie) lub Zyxel 2864
(chyba).

Po przelaczeniu na ta zworka sadze ze twoj modem by dzialal ze wszystkimi
modemami na linie dzierzawione ktore posiadaja jakis normalny protokol
V.cos tam.

--
Jarek Glab
Grot s.c.