Re: Merlin

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 18:26:59 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) napisal(a):

>tak, ale tylko jesli korzystasz z tego gadgetu jakim jest
>Voice Control. Bez instalacji tegoz - spokojnie na 16MB
>sie pracuje.

>Grego

No coz, w koncu to ponoc wielka zaleta tego systemu. A ja nie
zamierzam z niej rezygnowac. Tylko gdzie ja moge tego Merlina dostac -
czasem wydaje mi sie, ze to system tylko i wylacznie dla redakcji
czasopism. Eh, co jak co, ale marketing to IBM ma na poziomie zlobka.
Moglby robic za ekspedienta u Billa.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- No Sir! There are no wires hanging and no software --
-- to boot your computer. IT IS A SOLID PRODUCT! --