Re: Merlin

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 20:47:38 MET DST

> A czy ktos sprawdzil juz angielska. Jak wyglada sprawa zapotrzebowania
> na pamiec? Bo NT4 to na 16MB cieniutenko...

no wlasnie... czy ktos sprawdzil ktorakolwiek? :) ibm sie chwali ze ma bete,
szuka beta testerow, olewa ich konsekwentnie informujac ze nie dowieziono
cdromow. juz sobie odpuscilem i szczam na ibm razem z calym ich genialnym
zapleczem zajmujacym sie "sprzedaza" i """dystrybucja""" i """""promocja"""""
tego systemu. coz z tego ze jest lepszy, jak go nigdzie nie ma, nikt nic o
nim nie wie, a aplikacje zamiast powstawac ciagle nowe, ciagle drozeja...
mam w d.. taki interes, zwlaszcza ze malomiekki z nt zaczyna sie robic coraz
bardziej interesujacy.

karpio