Siec lokalna Novell Netware + internet

Autor: Jerzy Chawraj (chawraj_at_archimedes.pol.lublin.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 20:48:18 MET DST

Szanowni listowicze!

W zwiazku z dyskusja o sieciach lokalnych i internecie, chcialbym zadac
jedno zadadnicze (a moze i glupie) pytanie:
Jak przedstawia sie sprawa oprogramowania typu WWW Server pod Novella,
przy czym
najchetniej widziana bybyla wersja freewarowa, lub komercyjna, ale po
rozsadnych cenach (Novellowski nie wchodzi w gre - za drogi). Wiem, ze
pod Winde95/NT i pod Unix'y jest tego sporo. Nie znalazlem natomiast nic
pod Novella.
Czy ktos moglby mi pomoc. Mile widziane jakies linki:)

Jurek Chawraj
chawraj_at_archimedes.pol.lublin.pl