Re: MR BIOS

Autor: Dariusz Moszynski (mosiek_at_mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 20:44:36 MET DST

> Jest to bios shareware do plyt z chipsetem triton (podobno do kazdej z
> tritonem (???????))
> Troche boje upgrade'owac ...
>
> Marcin
Jestes pewny, ze pasuje dokladnie do kazdej plyty. Kiedy sciagalem BIOS
do swojej, to na serwerze MR bylo chyba z trzydziesci roznych BIOSow.
Kazdy rodzaj plyty mial swoj osobny plik. Moja plyta wystepowala w dwoch
odmianach i byly dwa rozne pliki zawierajace BIOS. Ostatnio gdzies
przeczytalem, ze MR zaprzestal rozprowadzania BIOSu jako shareware.
Moim zdaniem jesli nie jestes pewien czy to dziala, to nie rob
upgrade'u.

                                Darek