Re: klastry + Linux

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 11:56:39 MET DST

Grzegorz Szyszlo napisal(-a) :

> W ktorym to kernelu ?

Nie pamietam, to jest chyba patch na muchos kerneli. Ostatni to byla wersja
z konca lipca. Zreszta poszukaj sam:

http://www.informatik.hu-berlin.de/~loewis/ntfs
http://www.adl.dmt.csiro.au/mail_lists/html/linux-announce/msg00146.html

Jest rowniez lista dyskusyjna poswiecona temu tematowi - szczegoly na
pierwszej stronie.

Sorry, ze tak dlugo ale musialem poszukac w mojej zuzytej pamieci.

--
-w