Re: Plyta ASUS, UltraSound i GamePort

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 12:24:38 MET DST

misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl (Michal Wisniewski) writes:

> Mam pewien problem ze swoim komputerem. Posiadam plyte ASUS P55T2P4
> (Triton II) i karte muz. Primax SoundStorm (kopia GUS) z wbudowanym
> GamePortem. Problem jest taki, ze GamePort nie dziala. Nie wykrywaja
> go gry jak i rowniez programy testujace.

Hmm... Oczywiscie ultrinit (czy jak sie to tam nazywa) ma wlaczona
opcje "-ej" ?

Hmm... Programy nie chca wykrywac portu joysticka, jesli sam joy
nie jest podlaczony, lub ma zbyt duzy opor (elektryczny). Moze zaczna
go wykrywac po przesunieciu drazka w lewa-gorna pozycje? Czy w innej
maszynce wykrywany byl _ten_sam_ joystick?

Raczej jest mocno watpliwe, by plyta/jakas karta uzywala tych samych
adresow co joystick (choc kto wie, nie pamietam jak to jest zrobione),
ale moze istnieje gdzies druga karta z takim samym portem?

Ew. mozna probowac bawic sie w debuggery, oscyloskopy itd - ale to juz
raczej zabawa dla magika :(

--
Krzysztof Halasa