Re: Intel + Award

Autor: Mickey Rourke (mick_at_ftw.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 21:04:34 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> Jak podasz swoje prawdziwe Imie i Nazwisko to moze ktos ci poradzi.
> To nie jest lista dla zlodziei komputerow.

Swoje prawdziwe imie i nazwisko moge podac Tobie ale tylko na prywatne.
Zbyt duzo mialem klopotow przez jakis lammerow. Ale nie oto...

Nie jestem zlodziejem i mam nadzieje ze nie chciales mnie obrazic.

> Acha, chodzi o to zeby wlasciciel sie nie zorientowal.

Faktycznie moje pytanie bylo zbyt lakoniczne i ogolnikowe, mialo na celu
zachecic do rozmowy i nie bylo one tym co potrzebuje, wyjasniam w czym
rzecz:

Komputery z biosem i plyta ktore wymienilem w tytule maja taka
"wade"/"dogodnosc" ze znajomosc pewnego hasla (6 liter) nie podaje
oficjalnie bo bede posadzony o hackerstwo. Jesli chcesz podam ci na
prywatne abys mogl sprawdzic. i znajomosc tego hasla pozwala ominac
wszelkie inne hasla:

Ktos sobie ustawil haslo na "DUPA" ty wpisujesz (6 literek) i komputer
sie otwiera!!!!

Jak zrobic aby to nie bylo mozliwe??

To jest moje glowne pytanie.

Pozdrawiam M.R.