Plyta ASUS, UltraSound i GamePort

Autor: Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 11:13:32 MET DST

Czesc,

Mam pewien problem ze swoim komputerem. Posiadam plyte ASUS P55T2P4
(Triton II) i karte muz. Primax SoundStorm (kopia GUS) z wbudowanym
GamePortem. Problem jest taki, ze GamePort nie dziala. Nie wykrywaja
go gry jak i rowniez programy testujace. Karta muzyczna na pewno jest
sprawna - zanioslem ja do kumpla, wlozylem i GamePort dziala! Dzwiek u
mnie jest, wiec slot, w ktory wetknieta jest pyta jest chyba sprawny
(zreszta probowalem tez w sasiednim). Moze uszkodzona jest jakas
sciezka glowna prowadzaca do calej grupy slotow...
Karta mi sie chyba z niczym nie gryzie - oprocz niej mam jeszcze tylko
grafike SPEA Mirage PCI.
Co wy na to?

Kazda sugestia mile widziana.

Misiek

Michal Wisniewski misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl