Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 12:05:36 MET DST

Jarek Lis wrote:

> [...]
> : > ze ze w powyzszy sposob uzyczac mozna.
> : >
> : Co nic dokladnie nie oznacza dla narzedzia programistycznego. Jesli nie
> : dal Ci prawa do rozdawania programow wykonywalnych. Szkolenie a
> : wykorzystywanie to z punktu widzenia firmy dosc znaczna roznica.
>
> "no-nonsens" w przypadku kompilatorow dokladnie oznacza, ze masz m.in.
> prawo rozdawania swoich programow, zawierajacych takze borlandowskie
> biblioteki, fonty, runtime'y, etc.
> Nie wolno Ci jedynie rozdawac powyzszych 'luzem', a wiec bez swojego

To, ze mozesz wybrane komponenty jest oczywiste, ale jesli chodzi o to
czy mozesz pozyczyc kumplowi kompilatora by sobie cos skompilowal i
sprzedawal to na 99% nie. Zreszta sprawa borlanda, ze pozwala rozdawac.
Ja mowilem o tym co wynika w sposob oczywisty z ustawy o ochronie praw
autorskich. Kupujesz ty to tylko ty masz prawo do korzystania. Nie jak z
ksiazka ktora mozesz sobie pozyczac. Wszelkie dodatkowe bonusy musisz
znalezc w licencji. Jesli chodzi o licencje borlanda musialbym sie
wczytac bo mam nawet takowa.

> Jarek.

piotr