Re: word- polski slownik

Autor: Gwidon S. Naskrent (NASKRENT_at_vm.amu.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 11:46:24 MET DST

In article <325D2489.7B53_at_chemul.uni.lodz.pl>
Piotr Seliger <pitsel_at_chemul.uni.lodz.pl> writes:

>Czesio!
>
>Mam takie pytanko do magikow komputerowych,
>na dysku mam zainstalowanego Worda 6.0 wersje angielska
>chcialbym zainstalowac w nim polski slownik (mam rowniez
>oficjala wersje polska tegoz worda- tyle ze nie chce
>jej instalowac), czy jest jakis prosty sposob na rozwiazanie tegoz
>problemu?
>W poprzedniej wersji poradzilem sobie z tym problemem
>wybierajac jako jezyk - portugalski - tym razem ten numer nie przeszedl
>badz czegos nie dopatrzylem!
>
>Piotr
>
>mailto:pitsel_at_chemul.uni.lodz.pl

Bodajze trzeba wsadzic w odpowiedniej sekcji w win.ini linie ktora
by ten slownik przypisywala dla konkretnego jezyka. Potrzebny jest
numer: angielski brytyjski ma 2057, polski 1031 (chyba). Numery mozna
w razie czego sciagnac z pliku setup.inf (sekcja {lang}). Reszty
mozna sie domyslic na przykladzie.

GSN