word- polski slownik

Autor: Piotr Seliger (pitsel_at_chemul.uni.lodz.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 18:30:01 MET DST

Czesio!

Mam takie pytanko do magikow komputerowych,
na dysku mam zainstalowanego Worda 6.0 wersje angielska
chcialbym zainstalowac w nim polski slownik (mam rowniez
oficjala wersje polska tegoz worda- tyle ze nie chce
jej instalowac), czy jest jakis prosty sposob na rozwiazanie tegoz
problemu?
W poprzedniej wersji poradzilem sobie z tym problemem
wybierajac jako jezyk - portugalski - tym razem ten numer nie przeszedl
badz czegos nie dopatrzylem!

Piotr

mailto:pitsel_at_chemul.uni.lodz.pl