Re: word- polski slownik

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 13:09:58 MET DST

Chyba zapomniales o czyms, sprawdz jeszcze winword.ini, tam tez sa te
ustawienia, polski to 1045, ale w wersji angielskiej go nie ma. Nie
bedziesz go mogl ustawic (dokumenty polskie bedzie mozna sprawdzac jako
jezyk unknown). Najlepiej podepnij go pod inny jezyk (ktory jest na
liscie), to na pewno dziala, bo widzialem u znajomego polski slownik jako
holenderski. Za to nie bedziesz mial polskich liter, i tego tak latwo nie
zmienisz, bo to trzeba dlubnac w *.dll (chyba, ze masz odpowiednie
ustawione na jezyk polski. Najlepiej wgrac polskiego Worda (na min.), tak
zeby sam podmienil te biblioteki, a potem odinstalowac , i dolozyc polski
slownik jako jakis z listy.