Znobu netykiets (bylo: Re: ddii)

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 10:45:21 MET DST

At 08:52 10.10.96 +0200, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. wrote:

>Qrde - co to jest?
>Czy ja o to prosilem?
>Co jakis czas dostaje(my) "bardzo chciane pliki" - moze by to zmienic!!!!
>Ktos prosil o pomoc - ok, trzeba komus pomoc i wyslac to g..... na jego
>prywatny mail!!!! A NIE NA LISTE!!!!!
>
>Krzych
>ps. sorry za krzyk, ale..........

Nie masz za co przepraszac. Ostatnio z przerazeniem sledze poczynania
niektorych osob na tej liscie. Niechlujne cytowanie (nawet sigow nie chce
sie niektorym wycinac...), durne komentaze nie na temat, jednowierszowy
dopisek po 40-to wierszowym cytacie, sigi _znacznie_ przekraczajace 4
wiersze -- rozpacz czlowieka ogarnia. A jak sie znajdzie Grego, ktory
zaciskajac zeby po raz nie wiadomo ktory zaczyna tlumaczyc i przypominac
sprawy wydawalo by sie oczywiste, to otrzymuje w zamian komentarz do jednego
slowa wyrwanego z kontekstu. W ten sposob to ja na podstawie Pisma Swietego
moge udowodnic, ze nie ma Boga!

Osobiscie mam juz kilku kandydatow do kill-file, ale jeszcze sie przez pare
dni wstrzymam. Moze nowicjusze sie troche opamietaja, moze zajrza pod
adresy, ktore kilka dni temu podawal na tej liscie Marcin Debowski i ktore
mozna znalezc takze i w niejednym moim liscie?

Zdegustowany
Mirek Nowakowski