Re: Nowy bug w Windows 95 ?!?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 19:49:31 MET DST

Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl) wrote:
: Piotr Sut <transam_at_lodz.pdi.net> wrote:
: >Moj zrobil jeszcze lepiej. Zaladowalem sobie taka pierdole do
: ukladania
: >puzzli na ekranie, i zapisalem sobie jakiegos puzzla na dysku w
: >jakimstam celu, nazywac sie to mialo sunflower.cos. Przed sunflower
: >wstawilo mi jednak jakis znaczek (taki prostokacik wypelniajacy
: >wszystkie niezdefiniowane znaki) i teraz tego pliku nie da sie nawet
: >SKASOWAC, a co dopiero cos z nim zrobic.
: Klania sie Norton Utility - Disk Editor lub cos podobnego.

Czy wy przypadkiem nie przesadzacie? Ja bym najpierw sprobowal
odpalic W95 w trybie czysto tekstowym, czyli DOS 7.

Jarek.