Re: Czas z zegara atomoweg - RADIO CONTROLL

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 10:06:03 MET DST

Posiadam kilka takich zegarkow. (nie na reke). Jeden nawet ma
> antentke (cos a'la GSM) wiec widze czy sygnal jest czy nie. Zgrubsza jest
> ale bywa czasmi kilka godzin, kiedy go nie ma. Zegarek taki podobno jest
> synchronizowany co minute.

To jest maksimum systemu. Moj zegarek na reke synchronizuje sie tylko raz dziennie,
budzik co godzine.

 Sygnal zawiera aktulna date, dzien tygodnia,
> godzine, minute. Oprocz tego to normalny zegarek kwarcowy z synchronizacja
> co minuta. Ktos to chcial sprzedawac kiedys po 2000 zl, zeby synchronizowac
> komputery w sieci (podpiete do RS + driver). W Niemczech mozna kupic w
> Conradzie plytke z cala elktronika za kilkanascie marek.

W dodatku do katalogu Conrada jest kabel do drukarki zintegrowany z takim pudeleczkiem
(odbiornik, zegar zasilany bateryjnie (tez?) z wyswietlaczem) i kompletem driverow
za cos kolo 50 DM. Zwazywszy na dodatkowe spelnianie funcji kabla do drukarki
to chyba nie najdrozej. Wiem ze mozna za darmo przez internet ale trzeba go miec na miejscu.
A kupienie chocby modemu wychodzi chyba drozej...

 Zegarki okolo 20
http://www.temic.de/temic/cgi/acrobat/dbl_list.tcl?type=U4226B

> --
> Jarek Glab