Re: Czas z zegara atomoweg - RADIO CONTROLL

Autor: Bohdan Horst (nexus_at_iflx.physd.amu.edu.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 13:04:02 MET DST

On Sun, 6 Oct 1996, Leslaw Frydel wrote:

> Hej!
> Czytalem kiedys w jakiej gazecie o uzadzonku co sie podlacza do PC i ono
> ustawia czas (transmisja radiowa)! Ale nie o to mi chodzi!
> Moje pytanie brzmi:
> Czy czas jest nadawany 24 godz. na dobe ?
> Moze ktos wie skad jest ten sygnal nadawany (slyszalem ze z niemiec)?
> MOze jakis adresik http://???.???.???.???/

może to nie jest dokładnie to o co Ci chodzi - ale podobne funkcje spełnia
program 'ntpdate' - łączy się z serverem udostępniającym dokładny czas i
synchronizuje się.
np.
ntpdate tume1.stupi.se

jeśli chcesz czegoś więcej się dowiedzieć - poszukaj po sieci słowa
kluczowego "ntp"

/ irl: Bohdan 'Nexus' Horst | mailto:nexus_at_irc.pl | irc: Nexus \
\ http://www.physd.amu.edu.pl/~nexus/ | fonts.pl: ISO-8859-2 /