Re: Czas z zegara atomoweg - RADIO CONTROLL

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_post.grot.com.pl)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 20:40:53 MET DST

Marcin Miedziejko <cody_at_phys.amu.edu.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.ULT.3.95.961007124209.15652A-100000_at_phys.amu.edu.pl>...

http://zeus.polsl.gliwice.pl/~lesiu

Ja tez posiadam kilka takich zegarkow. (nie na reke). Jeden nawet ma
antentke (cos a'la GSM) wiec widze czy sygnal jest czy nie. Zgrubsza jest
ale bywa czasmi kilka godzin, kiedy go nie ma. Zegarek taki podobno jest
synchronizowany co minute. Sygnal zawiera aktulna date, dzien tygodnia,
godzine, minute. Oprocz tego to normalny zegarek kwarcowy z synchronizacja
co minuta. Ktos to chcial sprzedawac kiedys po 2000 zl, zeby synchronizowac
komputery w sieci (podpiete do RS + driver). W Niemczech mozna kupic w
Conradzie plytke z cala elktronika za kilkanascie marek. Zegarki okolo 20
marek.
Znajomi robia w oparciu o te plytki zegary ktore synchronizuja zegar w
komputerze PC.

--
Jarek Glab
Grot s.c.