Re: Modem PULSON

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 01:36:21 MET DST

On Tue, 8 Oct 1996 21:30:19 +0200, Jarek Glab wrote:

>Podaj cene to moze byc ciekawe.

Na razie nie znam. To nowa seria modemow, nie wiem czy jest oficjalnie w sprzedazy.
Z tego co wiem to ma byc konkurencyjna do podobnych na rynku.

Dalsze wiesci z placu boju:

Faksy nadaje i odbiera bez problemu, dziala bez zarzutu jako FAX klasy 2, bez zadnych
dodatkowych ustawien.
Ma bardzo porzadna instrukcje, z najlepszym opisem komend i to zarowno
AT jak i Fax class 1 i 2 jaki do tej pory widzialem w modemach.
Jak na razie na kilkanascie polaczen, ani razu nie padl, i laczyl sie zawsze za pierwszym razem.
W instrukcji wyczytalem ze obsluguje MNP10-EC tj podobno cos do komorek GSM.
Jak na razie GSM-u sie nie dorobilem wiec nie sprawdze :(.

Coraz bardziej mi sie podoba, moze sobie go kupie ?

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )