Modem PULSON

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 23:18:54 MET DST

Dostalem do testowania modem PULSON 2842MF-PC (zaprojektowany i wykonany w Polsce!!!)

Jak na razie laczy sie bez zarzutu, ale od pewnego czasu mam w miare dobra linie.
Jak ktos ma wybitnie podla linie to chetnie sprawdze jak sie na takiej zachowuje.

Z ciekawostek: Modem jest Internal i mozna na nim ustawic COM1 do COM4 (to normalka)
i IRQ od 3 do 15!!!!! Tego za to jeszcze nie widzielm i bardzo mi sie podoba.

Jak ktos bedzie zainteresowany to czekam na pytania.

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )