Re: Czas z zegara atomoweg - RADIO CONTROLL

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 01:11:08 MET DST

On Tue, 8 Oct 1996 13:34:05 +0100, Tomasz Brykner wrote:

>Nadajnik DCF77 (bo o niego tu chodzi) jest nadajnikiem o mocy
>50 kW, pracujacym na czestotliwosci 77,5kHz w Mainflingen kolo
>Frankfurtu w Niemczech. Stacja ma zasieg 1500 do 2500 km.
[...]
>Odbior sygnalow radiowych podobno jest rzeczywisci staly
>przez cala dobe.
[...]

mam niewielki zegar na moim biurku odbierajacy ta wlasnie stacje.
No problems, a do mnie troche dalej z Frankfurtu niz do Was.
Lecz zegar w komputrze reguluje oczywiscie przez internet
korzystajac z servera czasu wzorcowego marynarki wojennej St. Zj.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi