Re: Czas z zegara atomoweg - RADIO CONTROLL

Autor: Robert A. Poplawski (arpert_at_granit.ias.wat.waw.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 15:55:13 MET DST

Marcin Miedziejko <cody_at_phys.amu.edu.pl> wrote:

> [...]

[...]
Poszukaj w sieci stron zawierajacych napis: "DCF77" (bez ciapkow oczywiscie)
DCF77 to stacja nadajaca z Niemiec czas wzorcowy (24h/dobe).
Nie tak dawno, w ktoryms z polskich czasopism elektronicznych byl opisywany
ulkad do odbioru sygnalu tej stacji (zobacz czy AVT nie ma wsrod swoich kitow
takiego ukladu)

   Robert.

---
 poplawski_at_ias.wat.waw.pl