Re: fax/modem

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 17:10:07 MET DST

> To ostatnie poolega na zalozeniu drugiego gnizadka na telefon. Dokladnie
> nalezy je polaczyc rownolegle,
Czy mozna wtedy recznie wybierac numer faksu???

Sa rozne telefony i roznie sie je podlacza. W gnizadku sa dwa kabelki, a
wtyczka (do telefonu/ modemu) posiada 4 lecz tylko dwa z nich sa uzywane.
Ostanio mialem podobny problem, modem uzywal dwoch zewnetrznych kabelkow
(tak jak np telefon Panasonica), a aparat telefoniczny dwoch srodkowych.
Albo odwrotnie - juz nie pamietam.
Pomoglo polaczenie dwoch srodkowych z dwoma zewnetrznymi na linii
modem-telefon. Jedynie M$ Fax dzownienie przez telefon interpretuje jako
przychodzacy fax i daje sygnal. Pewnie pomogloby polaczenie dwoch
pozostalych ze soba (na razie nie probowalem). Za to inne programy nie
maja z tym problemu.

Czyli dobrze jest dowiedziec sie o tym zanim zakupi sie telefon (o czym
nie wiedzialem)
                                                Mirek