Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 16:55:39 MET DST

Janusz Sklorz wrote:

> Wolnego. Czy ktos moze pracowac na moim komputerze czy tylko ja osobiscie ??

Na komputerze to sobie moze i moze pracowac ze dwiescie osob tyle, ze
uprawniony do uzywania mozesz byc Ty jeden.

> W umowach jest mowa o zainstalowaniu na jednej maszynie. Nic nie ma o ilosci uzytkownikow
> (niejednoczesnych).

Wiele rzeczy wynika z ustawy a nie z umowy. Umowa nie ma powodu
powtarzac tego co jasno okreslono w prawie autorskim. Nie ma wiec
wiekszego znaczenia czy jest czy nie. Jesli jest to ew. na twoja
korzysc.

> Program moge tez pozyczyc (pod warunkiem, ze skasuje go u siebie - wiekszosc firm) ;-).

Bzdura. Zadna umowa, poza stricte przeznaczona do tego celu, nie
przewiduje pozyczania programow. Mozesz odsprzedac ale to musisz miec w
umowie.

> Janusz

pt