Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: Bernard Malinowski (benek_at_hotmail.com)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 17:26:57 MET DST

>Wlasnie dzisiaj zmienilem ZOOMa v34I na Sportstera 28800 int. Mam
>chyba najgorsza linie w miescie, ZOOM rozlaczal po kilku minutach.
>Sportsterem wlasnie sie polaczylem i jak na razie trzyma polaczenie
>(20 minut). Chyba wszystko jest ok. Jak na razie polecam Sportstera ;)

Potwierdzam, rowniez mam ZOOM 34 I, jest do bani... Mam go dosc,
wyglada na to ze jest selektywny (np. nie chce poprawnie pracowac z
Motorola - albo ona niechce z nim, na jedno wychodzi). Tak sie sklada
ze TPSA ma Motorole ... efektem sa krotkie sesje do 6 min. i pa pa...
Z innym providerem lata bez zarzutu .... ale co z tego, nie mam ochoty
sprawdzac na jakich modemach pracuja serwery te czy tamte ...

Postanowilem go zmienic, ktory z modemów dostepnych w RP jest najmniej
wybredny na jakosc laczy (jest homotpsa lub nie, jezeli tego wart) i
chetny do laczy z jak najszersza rodzina innych modemow ?

Pozdrowienia

        Bernard