Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 13:27:36 MET DST

On Sat, 05 Oct 1996 15:26:57 GMT, benek_at_hotmail.com (Bernard
Malinowski) wrote:

(...)
> [...]
(...)
>Potwierdzam, rowniez mam ZOOM 34 I, jest do bani... Mam go dosc,
>wyglada na to ze jest selektywny (np. nie chce poprawnie pracowac z
>Motorola - albo ona niechce z nim, na jedno wychodzi). Tak sie sklada
>ze TPSA ma Motorole ... efektem sa krotkie sesje do 6 min. i pa pa...
(...)
Mam Zooma 34i, wczesniej uzywalem Zyxela 14xxE (nie pamietam dokladnie
tych numerkow). Lacze sie glownie z TPSA, czasami tez faxuje. Zoom na
mojej zabytkowej linii tzyma polaczenie 28800 tylko w nocy :) taki to
z niego nocny marek. W dzien zdarza mu sie przerywac polaczenie 28800
=> wtedy lacze sie na 19200 i trzyma. Natomiast jesli chodzi o
faxowanie - mam z zoomem o wiele mniej klopotow niz z zyxelem -
ciekawe, nie?
Wniosek: zoom wcale nie jest taki zly, a jego duza zaleta to cena. Sa
oczywiscie lepsze modemy ale sa one od 2 do 4 razy drozsze.

pozdrawiam