Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 17:34:34 MET DST

Piotr Trzcionkowski wrote:

> Na komputerze to sobie moze i pracowac ze dwiescie osob tyle, ze
> uprawniony do uzywania mozesz byc Ty jeden.

Hmmmm. A to ciekawe. To znaczy jak mam w domu zainstalowany edytor tekstu to dzieci nie moga go
juz legalnie uzywac ????
A sasiad nie moze sobie napisac listu do urzedu ??????

A jak sie to ma do pozyczenia samochodu. Moge pozyczyc sasiadce czy nie ???

> Bzdura. Zadna umowa, poza stricte przeznaczona do tego celu, nie
> przewiduje pozyczania programow. Mozesz odsprzedac ale to musisz miec w
> umowie.To mialem wlasnie na mysli. Tylko kto mi zabroni spisywac codziennie nowa umowe - raz u mnie raz
u Ciebie???

Moze to troche filozoficzne ale chyba chodzi nam o znalezienie dziuru w calym.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz