Re: *.rar

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 20:07:39 MET DST

On Thu, 3 Oct 1996 13:38:42 +0100, Jarek Lis wrote:

>Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
>: Lepiej uzywac NORMALNEGO systemu operacyjnego,
>: z NORMALNYM systemem plikowym, zamiast dla oszczedzania MB
>: narazac cala zawartosc dysku w przypadku padniecia jednego pliku.
>
>Jesli chodzi o jednostke alokacji - to fakt. Ale osobiscie
>pare razy udalo mi sie odratowac dysk tylko dlatego ze byl skompresowany.
>Po prostu duzo latwiej odtwarza sie jeden duzy plik niz pare tysiecy
>mniejszych.

to oczywiscie zalezy w ktorym miejscu go p...nelo

>A jesli sie ma zwyczaj uzywania programow do kompresji (Zip, GZIP,
>etc..) to chyba lepiej (wygodniej) miec to wbudowane w system...

owszem, ale znacznie lepszy tu jest IFS (Installable File System)
z kompresja plikow w locie, bez pakowania tego wszystkiego do jednego
ogromniastego pliku.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi