Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 03:55:35 MET DST

Mon, 30 Sep 1996 08:05:42 -0700, Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl>
napisal(a):

>I znowu bede sie spieral:
>czy introligator ktoremu oddales prace do oprawienia ma prawo ja przegladac a tym bardziej
>kwestionowac zawarte w niej tresci.?

pogadaj z nim to sie dowiesz bo nie mozna tego rozstrzygnac samym
tylko gaworzeniem. Jesli ustaowo musi kontrolowac co powiela to tak a
jesli nie to sam decyduje. A wiec powinien Ci powiedziec.

>A jesli mam przygotowane do nagrywania zeskanowane zdjecia golych panienek (zdjecia oczywiscie
>wykonane osobiscie) a szef firmy nagrywajacej jest bardzo przestrzegajacym WC (wart.
>chrzescianskie) to czy moze mi odmowic zgrania tych zbiorow na compakt ?. A moze jeszcze moze
>oskarzyc mnie o szerzenie pornografii (bo ubliza to jego swiatopogladowi)?

odmowic na pewno. To jego sprawa co uznaje za stosowne. Oskarzyc chyba
nie. Nagrywasz to dla siebie.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl