Re: testy monitora - nokia.arj (1/1)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 01:35:13 MET DST

joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>Jestem przeciw - jak ktos znajdzie cos fajnego, to moze to puscic na
>newsy i wszystko jest ok. - kto chce, ten bierze. Zadnych problemow z
>quota itp...

Wez laskawie pod uwage, ze sporo osob czyta newsy przy uzyciu
bramek news<->mail lub 'off-line-readerow' w rodzaju uzywanego
przeze mnie Forte Agenta. W zwiazku z tym po uruchomieniu
sciagania poczty lub newsow przez modem dostana te kilkaset Kb
scierwa, czy tego chca czy nie, i zaplaca za to n*17=xxx groszy.
Tak stalo sie akurat w moim wypadku (nie mam wlaczonego ograniczenia
dlugosci odbieranych maili i z roznych wzgledow nie chce go
na razie uruchamiac).

Wlasciwym miejscem na tego rodzaju pliki sa serwery FTP lub grupy
newsowe dedykowane dla binariow. Wysylanie ich na grupy 'ogolne'
jest po prostu przejawem braku kultury.

'Chamstwu w zyciu nalezy sie przeciwstawiac silom i godnosciom
osobistom' - koniec cytatu. W zwiazku z tym odsylalem, odsylam
i bede odsylal takie rzeczy do nadawcy.

>Natomiast, jesli mialbym cos fajnego, to wizja przesylania go kilkunastu
>osobom za pomoca maila powstrzymala by mnie od zdradzania sie z faktem
>posiadania takiego programiku...

Nie bardzo rozumiem to zdanie - czy wiesz, do czego sluzy pole 'Cc:'
w naglowku maila ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl