Re: Nowy Agent :)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 01:36:22 MET DST

marekc_at_gryzmak.lodz.pdi.net (Marek Ciesielski) wrote:

>A niby jaka ta konkurencja? Probowalem wielu programow i tak naprawde
>Agent jest bezkonkurencyjny.
>A norme ISO-8859-2 w Agencie (f) mozna chyba sobie samemu
>zdefiniowac...

Mozna, tylko trzeba usiasc i napisac plik konfiguracyjny. Oczywiscie
zrobie go sobie (jak kto chce, to wysle mailem albo umieszcze na PSO)
tylko jestem zly na Forte, ze nie dostalem gotowego. Zrobili dla
Szwedow i Norwegow (rosyjskiego KOIR nie licze, bo pusty :-), a
Europe Wschodnia-Nie-Cyryliczna pomineli. Pewnie maja u nas niewielu
klientow...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl