Re: testy monitora - nokia.arj (1/1)

Autor: Maciej Wojcik (mtv_at_poczta.com)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 11:25:32 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) napisal:

>Wlasciwym miejscem na tego rodzaju pliki sa serwery FTP lub grupy
>newsowe dedykowane dla binariow. Wysylanie ich na grupy 'ogolne'
>jest po prostu przejawem braku kultury.

>'Chamstwu w zyciu nalezy sie przeciwstawiac silom i godnosciom
>osobistom' - koniec cytatu. W zwiazku z tym odsylalem, odsylam
>i bede odsylal takie rzeczy do nadawcy.

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Kolega zdaje sie zaczyna walic z grubej rury - jesli wiec ma ochote
sie powyzywac to prosze prywatnym mail-em.
Juz sie tlumaczylem - wyslalem ten duzy plik przez pomylke -
skompresowalo mi sie wiecej plikow niz zamierzalem. Nie wiem dlaczego
to wzbudza emocje przez tyle dni. Dam glowe, ze sa gorsze odemnie
zjawiska w Inecie.

A poza tym to kolega, ktory mnie o ten programi prosil emailem niech
sie odezwie jeszcze raz bo poczte odbieralem bedac nie u siebie i mam
trudnosci z odszukaniem jego adresu.
Pozdrowienia.

-mtv