Re: Nie To

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 01:35:58 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>ja sie dodatkowo ciesze (Schaddenfreude?) z tego jaki to bedzie
>mialo wplyw na stabilnosc tego systemu. Jak sie zacznie wywalac
>to moze chociaz tu zatrzymamy zwycieski pochod M$

Hmm, czy to nie nadmiar optymizmu ? W koncu Netware znakomicie
sobie zyl dlugie lata, nie zapewniajac zadnej ochrony pamieci.

Co prawda jest pewna roznica: w Netware to sluzy podniesieniu
wydajnosci podstawowych procesow serwera, a nie grafiki na konsoli...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl