Re: Nie To

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 16:29:58 MET DST

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Uhhhaaahhhhaaa, alem sie usmial. Jak ta norka. Toz przez snmp wiecej potrafi
: Linux, choc autorzy (rowniez autorki) nie chwala sie czego to on nie
: potrafi. A na powaznie to reboot mozna robic ale tylko w kilku zalozeniach -
: np takich ze posiadasz SMS i komputer z ktorego to robisz jest wpisany jako
: trust host ! Chetnie sie dowiem jak sie to robi bez SMS-u. Zreszta nie tylko
: ja - moj znajomy pisal (czesc jego pamieci) program bazodanowy na nt. Jak mu
: mowilem ze bedzie zalowal to sie pytal czego chce od NieTych. Teraz na dzien
: dobry rzuca we mnie takim miesem ze sam sie czasem czerwienie, choc co nieco
: potrafie. Wlasnie pomysl zdlanego resetu jest najtrywialniejszym problemem.

Co - zadajemy odpowiednie pytanie do SQL i za chwile maszyna jest
zresetowana ? :-).

: Poza tym, juz ciesze sie na mysl o NT serwerze 4.0 z grafika pracujaca na
: ringu 0, he, baza danych bedzie czekac bo facet sobie okienko przesuwa ...

A to slusznie. Wolisz czekac na reakcje komputera bo ktos odpytuje baze?

Jarek.