Re: stb lightspeed II !!! :)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 16:42:39 MET DST

zbylu_at_complex.com.pl napisal (-a) :

> Mam jeszcze jedno pytanie (raczej dwa):
> - dlaczego ww. karcie jest 2,25 Mb pamieci a nie np. 2Mb
> - co bedzie oferowala wersja karty z 4,5 MB w stosunku do wersji 2,25 Mb
> (poza iloscia pamieci rzecz jasna...) - i czy warto czekac na wersje 4,5Mb
> (obecnie chce zakupic karte grafiki - dobra karte - a bede jej uzywal pod
> Windoze, 3 Dstudio itp)

Jak chcesz dobra karte do 3D Studio to kup sobie Matroxa Millennium. Mowie
powaznie. Millennium ma pewne przydatne sprzetowe funkcje 3D dla CAD/3DS.
Karta z 2MB dwuportowej pamieci WindowRAM kosztuje $249+VAT. Za ta cene
dostajesz najszybsza karte (testowalem, a i w prasie lokalnej i zachodniej
trabia o wyzszosci tej karty nad innymi od ponad roku co zaowocowalo ponad
100 wyroznieniami) pod Windowsy i CAD w klasie cenowej ponizej $1k. Karta ma
mozliwosc rozbudowy pamieci do 4MB lub nawet 8MB.
Sam mam taka karte w domu z 8MB i korzystam z 3DS pod DOSa. Sprzedaje te
karty ludziom ktorzy sa architektami i korzystaja z 3DS/AutoCAD/Microstation
i sa bardzo zadowoleni z wydajnosci tej karty pod w/w. Ostatnio bawilem sie
3DS MAX na NT 4.0 (karta z 8MB i zainstalowanymi najnowszymi driverami dla
obslugi h/w 3D (OpenGL) pod NT4) i to co zobaczylem normalnie mnie zatkalo z
wrazenia. Jeszcze bardziej bolala mnie szczeka od opadania na podloge gdy
doinstalowalismy soft do raytracingu pod NieTe co sie zowie LightWave.

Piotrek

PS. Jak dostane od Karpia STB na ET6000 to zrobie test kart z 3D. Do boju
stana karty z chipami S3-ViRGE, Matrox Mystique, ATI Mach64GT i ET6000 a dla
porownania wezme jeszcze Matroxa Millennium. Z tego co czytalem na zachodzie
najlepiej z tej czworki wypada Mystique potem ET6k, S3-ViRGE, ATI.