Re: Nie To

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 15:42:38 MET DST

Lech Szychowski napisal(-a) :

> Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
>
> : Z poziomu administratora domeny moge zrobic zdalnie shutdown/reboot
> : dowolnego serwera lub stacji w domenie bez potrzeby uzywania telneta.
>
> Smierdzi mi to na kilometr ukrytym zalozeniem "musze to robic
> z maszyny chodzacej pod NT (4.0)" - nieprawdaz? Czy tez moze
> via SNMP? :)))

Uhhhaaahhhhaaa, alem sie usmial. Jak ta norka. Toz przez snmp wiecej potrafi
Linux, choc autorzy (rowniez autorki) nie chwala sie czego to on nie
potrafi. A na powaznie to reboot mozna robic ale tylko w kilku zalozeniach -
np takich ze posiadasz SMS i komputer z ktorego to robisz jest wpisany jako
trust host ! Chetnie sie dowiem jak sie to robi bez SMS-u. Zreszta nie tylko
ja - moj znajomy pisal (czesc jego pamieci) program bazodanowy na nt. Jak mu
mowilem ze bedzie zalowal to sie pytal czego chce od NieTych. Teraz na dzien
dobry rzuca we mnie takim miesem ze sam sie czasem czerwienie, choc co nieco
potrafie. Wlasnie pomysl zdlanego resetu jest najtrywialniejszym problemem.
Na dokladke nt dalej podchodzi z pewna taka niesmialoscia do pamieci i na
wszelki wypadek nie zwalnia zasobow - kto wie, moze program bedzie jeszcze
potrzebowal tych danych?, lepiej je sobie zachowam ... Efekt jest taki ze po
pierwsze NT sweter sie wiesza po dwu tygodniach (juz uslysze glosy - czego
ty chcesz ja przez 30 godzin pracowalem i nic), natomiast nt ws zaczyna
udawac zolwia (i to w jeziorze melasy).

Poza tym, juz ciesze sie na mysl o NT serwerze 4.0 z grafika pracujaca na
ringu 0, he, baza danych bedzie czekac bo facet sobie okienko przesuwa ...

--
-w