Re: WYNIKI GLOSOWANIA hierarchii pl.comp.* ...

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 17:38:53 MET DST

Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl) wrote:

Hej,

: Co to za mentalnosc zeby na sile wszystko rownac w dol.
: Dazyc nalezy do trabanta czy tez mercedesa, ze uzyje Twojego porownania ?

Chodzi o _zmuszanie_ innych. Ale sadze, ze polemika traci racje bytu --
patrz ponizej.

: : PS. Moze jednak by zrobic to glosowanie, hmm? Tak poniedzialek next week --
: : rok akademicki zacznie sie w praktyce.
:
: Bardzo prosze, to poprzednie mialo miejsce w sierpniu, co stanowilo
: zreszta zarzut co do wiarygodnosci tak otrzymanych wynikow. Rozumiem ze
: podejmiesz sie je poprowadzic bo ja juz jestem troche tymi glosowaniami
: skolowany i pomijam glosujacych :-)

Spoko. Poprowadze. A co do sierpnia, to chyba sprawa jest oczywista. To
_musi_ byc rok akademicki. Bedac w np. Bieszczadach nie bede przeciez czytal
newsow. Wydawaloby sie to oczywiste -- jak widac myslenie ma przyszlosc
;-)))

: Tylko jedna uwaga. Niech to bedzie cos w stylu:
:
: ogonki w usenecie:
:
: chce [ ] [ ]
: mam zainstalowane [ ] [ ]
: gdybym wiedzial jak zainstalowac tobym uzywal [ ] [ ]

Spoko, mam nadzieje, ze jak wymysle to bedzie pasowalo. Ale glosowanie to
moze byc na dobra sprawe tak i nie, a ponizej kwestie szczegolowe. Ale
obiecuje, ze przysiade i ankieta nie bedzie hop-siup.

: To przyklad, trzeba wymyslic cos madrzejszego. Chodzi o to aby miec
: poglad na calosc problemu. Czy glosowac tylko dla grupy pecet czy calego
: usenetu ?

No chyba ze pecet. Nie wyobrazam sobie, zeby czytelnicy peceta glosowali nad
prowadzeniem zeglarstwa na przyklad.

: jestem przeciw bo nie chce mi sie tego instalowac to ja
: chromole taka demokracje :-)

Oj sorry przy glosowaniu to kazdy moze sobie wpisac co chce i _nie musi_
podawac powodow. Moge sobie zaglosowac np. na tak, bo Kowalski /ktorego nie
lubie/ glosowal na nie. Natomiast wyniki /_wyniki_/ obowiazuja juz
wszystkich bez wzgledu na jego prywatne widzimisie.

milego dnia zycze
hej

PS. A teraz "man tin" i "man elm", gdyby glosowanie wypadlo na "PL -- TAK".

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5