Re: GUS i W95

Autor: Artur Handke (handke_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Oct 1996 - 15:14:09 MET DST

Lukasz Bajonski <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote:
: Hey!

: Mam pytanie do posiadaczy GUSa (Gravisa) i Win95.
: Mam taki dziwny problem, gdy wchodze do Win to dzwiek rozpoczynajacy czesto
: sie wiesza, a poza tym przy odtwarzanie jakichkolwiek wav'ow slychac na koncu
: kazdego z nich glosne trzaski ( uprzedzajac pytania dodam ze mam zmutowane
: wejscia glosnikowe i line in, a GUSa ustawionego na irq-11,midiIrq-11,DMA1-7
: DMA2-7 lecz prubowalem rowniez innych - niestety bez rezultatu :(
: Z Gravisa dostalem odpowiedz ze zapewne jest jakis konflikt przerwan lecz W95
: nie wykrywa zadnego a przestawienie na Irq=9 powoduje ze karta nie wydaje z
: siebie zadnego dzwieku :(
: Jesli komus udalo sie zmusic GUSa do prawidlowej pracy w W95 ( bez wieszania
: dzwieku i trzaskow ) to bylbym wdzieczny za info jak to zrobil

: PS: Jesli ma to jakies to uzywam MS Plus i dzwiekow dostarczonych z tym
: programem.

: Z gory dzieki za odpowiedzi na temat

: LUKE

Pierwsze pytanie - jakich driver'ow uzywasz w w95 16-bit od win3.1
czy 32-bit ver 1.0 lub 1.1? Ma to zasadnicze znaczenie. Ja uzywam
32-bit ver 1.1, ustawienia port 220, irq 11, midiirq 5, play-dma 5,
rec-dma 6. Pod samymi w95 nie mialem zadnych problemow, tylko czasami
w dos-box'sie.
Jesli nie masz tych driverow to mozesz sobie dl z
ftp.pwr.wroc.pl/pub/ultrasound/ (dalej nie pamietam) nazywaja sie
gf11w95.zip (albo cos w tym rodzaju).

--
   Artur Handke                        "Knowlege is a deadly friend
   Student of Computer Science          When no one sets the rules."