Re: S3TRIO

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 11:18:46 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

Dzieki za odpowiedz.
Sprawy wygladaja tak:
> Obejrzyj na dyskietkach instalacyjnych nazwy plikow i zobacz
> czy takie juz sa na dysku.

nic sie nie powtarza
> Zapisz te z dysku do bezpiecznego katalogu.
> Zainstaluj karte.

Zapisal swoje ustawienia w system.ini, wini.ini i dopisal plik
indeo.ini

> Zmien nazwy tych nowych plikow (przerzuconych z dyskietki na twardego)
> przez zamiane ostatniej litery rozszerzenia na np. znak # albo @
> Przerzuc z bezpiecznego katalogu to co tam zapisales do wlasciwego katalogu.

Po wgraniu z powrotem starego win.ini i system.ini oraz skasowaniu
indeo.ini wszytko jest ok.

> Sprawdz czy wszystko jest dobrze a potem nam zamelduj.

Za to sciagnalem z www.s3.com nowe drivery. Niestety nie chce z nimi
wspolpracowac program Galileo do zmieniania konfiguracji (zamienia
drivery i zmienia czestotliwosc). O ile rozdielczosc mozna bez problemu
zmieniac poprzez setup, to jest mniejszy wybor czestosci -
LF -> jak sie domyslam low frequrncy
SF -> ??????
W samym Galileo wybor byl wiekszy niz liczba driverow. (np 60,65, 70,
71,75).
Za to zaczynam wierzyc, ze to nie wina software'u, a hardware'u.
Obejrzalem jeszcze raz karte i nie ma na niej zadnych(?) zworek
(wszystkie sa puste). Podczas bootowania karta zglasza sie jako s3trio64
a jest na niej napisane (na srodkowym ukladzie scalonym) trio32.
Natomiast wszystkie programy widza ja jako 64. W Galileo nie daje sie
uruchomic feature conection i jest to jedyne miejsce w ktorym sie to
manifestuje (komunikat trio64 required). Tak wiec ide dzisiaj do firmy,
w ktorej kupilem komputer, zeby ich zdrowo opieprzyc -> to nie po to
placi sie za sprzet, zeby musiec potem samemu dochodzic, co jest nie tak
i sprawdzac, czy wszystkie zworki sa dobrze ustawione etc.
Tym bardziej, ze na stronie s3 jest wyraznie napisane, ze te drivery nie
zawsze musza chodzic i trzeba je indywidulanie dobierac do sprzetu
(powinien to zrobic producent).

                                        Mirek