Re: S3TRIO

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 11:35:30 MET DST

Miroslaw Prywata wrote:

[...]

> Za to sciagnalem z www.s3.com nowe drivery. Niestety nie chce z nimi
> wspolpracowac program Galileo do zmieniania konfiguracji (zamienia
> drivery i zmienia czestotliwosc). O ile rozdielczosc mozna bez problemu
> zmieniac poprzez setup, to jest mniejszy wybor czestosci -

Galileo ma to do siebie, ze czesto przestaje dzialac sam z siebie - cos
mu odbija i przestaje cokolwiek zmieniac :-(

> LF -> jak sie domyslam low frequrncy

Large Fonts

> SF -> ??????

Small Fonts

> W samym Galileo wybor byl wiekszy niz liczba driverow. (np 60,65, 70,
> 71,75).

Ilosc czestotliwosci do wyboru nie ma nic wspolnego z iloscia driverow.

> Za to zaczynam wierzyc, ze to nie wina software'u, a hardware'u.
> Obejrzalem jeszcze raz karte i nie ma na niej zadnych(?) zworek
> (wszystkie sa puste). Podczas bootowania karta zglasza sie jako s3trio64
> a jest na niej napisane (na srodkowym ukladzie scalonym) trio32.

No to ladnie Cie zrobili w bambuko... Za napisy odpowiada BIOS karty.
Tam mozesz wpisac cokolwiek.

> Natomiast wszystkie programy widza ja jako 64. W Galileo nie daje sie
> uruchomic feature conection i jest to jedyne miejsce w ktorym sie to
> manifestuje (komunikat trio64 required). Tak wiec ide dzisiaj do firmy,

Nie tylko to - konieczne tez jest, zeby bylo cos podlaczone do feature
connectora - np. SCENIC MX

Przede wszystkim powinienes ich opier***** za wcisniecie Ci falszywki...

RoMan.