Re: WYNIKI GLOSOWANIA hierarchii pl.comp.* ...

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 11:18:55 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
: Hej,

: No dobra, juz mi nawet rybka, ze po raz n-ty glosuje za i po raz kolejny

Jesli to wyniklo z moich zaniedban to przepraszam.

: nie widze sie na liscie. Tylko moze by tak raz na amen sobie powiedziec
: /moze to dobra okazja przy tworzeniu nowych grup/. Piszemy bez polskich
: liter!!! Ja nie wiem, ze mozna byc tak irytujacym i wymagac od innych, ze
: oni sie musza przestawic bo u mnie polskie litery sa. Kurcze, ja sie na
: serio ciesze, ze Wy mozecie /Wy=PL/ i fajno. Ja tez pisze w domku pl, a
: tutaj bez polskich znakow bo ten typ tak akurat ma. I wbrew temu co sugeruja
: niektorzy palce mi sie nie wykrzywily, w domu nadal pisze pl, etc.

: Jeszcze raz -- troche kultury i wyrozumialosci. Nie wszyscy musza jezdzic
: mercedasami.

Z kultura to to ma niewiele wspolnego. Nie szafuj wielkimi slowami bez
potrzeby.
Czy zapoznales sie ze strona ogonkowa i rzeczywiscie nie znalazles tam
rozwiazania pozwalajacego na ogladanie ISO8859-2 na ekranie lub
przekodowywanie w locie na ASCII. Czy wiesz ze sa specjalnie napisane
programiatka ktore pozwalaja na uruchomienie praktycznie kazdego programu
tekstowego i "zakulisowej" translacji zawartych tam znakow 8bit na ASCII ?
Czy wiesz ze sa one dostepne na wiele platform programowych ?
Prosze, udowodnij mi ze nie jestes w stanie zrobic zadnej z powyzszych
rzeczy i ze nie jestes jednostka a jest was grupa powiedzmy 20% a
przestane uzywac znakow diakrytycznych.

pozdrawiam

P.S. List ten nie zawiera ogonkow wylacznie w celu nie rozsierdzania
konkretnego rozmowcy.

--
                                                              Marcin Debowski