Re: testy monitora - nokia.arj (1/1)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 10:29:23 MET DST

Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl) wrote:

: Jestem przeciw - jak ktos znajdzie cos fajnego, to moze to puscic na
: newsy i wszystko jest ok. - kto chce, ten bierze. Zadnych problemow z
: quota itp...
: Natomiast, jesli mialbym cos fajnego, to wizja przesylania go kilkunastu
: osobom za pomoca maila powstrzymala by mnie od zdradzania sie z faktem
: posiadania takiego programiku...

Ja jestem jednak za. Grupa newsowa nie jest tylko dla tych kilkunastu osob
(lub pewnie mniej) zainteresowanych tym plikiem, a dla kilkuset czytajacych
ja. Wyslanie 600 KB uuencoda do kilkuset osob nie moze byc mile widziane.

Znacznie lepsze jest umieszczenie pliku w jakims archiwum FTP, i podanie
wiadomosci (URLa) w grupie.

--
Krzysztof Halasa
Palac Mlodziezy                      Internet: khc_at_pm.waw.pl