Fw: Re: Jaka plujka?

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 09:28:42 MET DST

-----Begin Included Message -----

To: sztukows_at_andante.ae.katowice.pl

> [...]
>
> Wracajac do plujek to w pelni sie z toba zgadzam jezeli chodzi o papier
> porownywanie wydrukow, ale zamierzam kupic drukarke - plujke, zarowno do
> drukowania kolorowego jak i czarno-bialego. Mam na ten cel jakies 15mln
> starych zl. Zastanawialem sie nad Citizen Printiva 600, HP 660c lub
> HP 690 i w koncu nad Epsonem Stylus Pro, ale potrzebuje jakis danych
> technicznych tych modeli: jak drukuja, w ilu DPI w c/b a ile w kolorowym
> jaki jest koszt wydruku= atrament + odpowiedni papier.
> I w koncu co bys mi polecil?
>
> Moj adres e-mail: sztukows_at_andante.ae.katowice.pl
Czesc za 1500 zl kupisz Epsona Stylus Pro jaki model - najlepszy na jaki
starczy Ci pieniedzy
Sam uzywam jeszcze starego Stylusa Color
ale tez bede zmienial na Pro bo stara sie juz wyeksploatowala
Dziala, ale lepiej sie zabezpieczyc
Mam ja juz 2 lata i drukowalem na niej okolo 70 tys.stron
Epson jest jak na drukarke atramentowa srednio drogi w eksploatacji jesli
chodzi o tusze to bosiada dwa zasobniki B/W i kolor i co najwaznejsze przy
wydruku kolorowym nie tworzy czarnego przez mieszanie kolorow ale
wykorzystuje zasobniki jednoczesnie!!!!
Jesli chodzi o papier to mozesz drukowac na zwyklym ksero rzeczy
czarno-biale i wydruk jest zadawalajacy i w miare szybki, jesli chodzi o
wydruk to na lepszym gladkim ksero o gramaturze 135 uzyskasz dosc dobre
(100 razy lepsze niz na HP) obrazki. Co najwazniejsze prawie niewidoczne
przejscia glowicy. A jesli potrzebujesz super-high-hiper wydrukow
kolorowych to tylko glossy paper for Espon Stylus (pamietaj o ustawieniach
 w driverze) i jest 3-krotnie tanszy od glossy HP
Dane z autopsji na Epson Stylus Color - sadze ze na nowszych modelach jest
jeszcze lepiej
Aha, 720 dpi dla super wydrukow (ale wolno) domyslnie 360 dosc szybko
Wazne: nie czytaj listow z subjectem crackowanie plujki to zboczenie
uztkownikow drukarek HP
mailto:zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl
http://www.kielce.pios.gov.pl/~zbych/

---- End of forwarded message ----