Re: Jaka plujka?

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 06:59:21 MET DST

> A drukowal na HP?

> Dziekuje za te testy. HP 850C wygrala tam bodajze z Epsonem Stylusem.
> Buhahahahahaha...
>
> PS. We Wroclawiu widzialem Epson Stylus Color za 10,5 mln (nowa, na
> fakture, z gwarancja).
Wtracenie
Nie rozumiem kolegi drukujacego <<cos>> na zwyklym papierze i
narzekajacego, ze nie wyglada to dobrze. To jakby wydac album fotograficzny
na papierze toaletowym; a mowienie ze na HP jest lepiej jest porownywalne
nad wyborem do wydruku paieru toaletowego szarego lub bialego
Nie tedy droga
Jezeli chodzi o wydruk B/W to chyba HP jest lepsze (jezeli nie ma na
stronie koloru!!!) - ale czy jest sens kupowac plujke do wydrukow
czarno-bialych - NIE
Do tego sluza tanie i tanie w eksploatacji drukarki laserowe
Wydruk kolorowy jest na Epsonie znacznie lepszy (wynika to z technologi
wydruku), 720 dpi jest tez rozsadnym ZA. Ponadto papier glossy a o takim
trzba mowic, gdy chodzi nam o dobry jakosciowo wydruk jest dla Epsona
3-krotnie tanszy niz jego odpowiednik dla HP
Stad tez prosba przestanmy gadac o wydruku na plujkach majac za slowo li
tylko i wylacznie zdanie kolegi pracujacego w "szalecie"
mailto:zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl
http://www.kielce.pios.gov.pl/~zbych/