Re: Wysylanie dlugich plikow na liste

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 22 Sep 1996 - 04:26:54 MET DST

On Sat, 21 Sep 1996 13:30:30 +0200, Mariusz Studzinski wrote:

>Zauwazylem goraca dyskusje na temat wysylania dlugich plikow na
>peceta i jedna rzecz mnie zastanowila. Tyle ludzi grzmi o kosztach
>jakie nieswiadomi uzytkownicy poniosa przy zciaganiu takiego 'kolosa'.
>Czy wy ludzi nie slyszeliscie o tym, ze mozna ustawic sobie gorna
>granice wielkosci zciaganych newsow !??

zapominasz o wielu z nas ktorzy czytaja peceta przez mail.
Ja nie ustawie sobie ograniczenia na wielkosc maila (choc
da sie to zrobic bo POP3 podaje wielkosc maili), bo zbyt
czesto dostaje duze attachmenty.

>Ja uzywam Agent'a i mam na peceta ustawiona granice 300 linii.

nie wszyscy uzywaja/moga/chca uzywac Agenta.
Nikt nie ma prawda sie zachowywac tak, aby zmuszac innych
do zmiany przyzwyczajen czy oprogramowania.

Grego